La multi ani Adriana


din partea redactiei SteFun Online uram un sincer is calduros La multi ani pentru Adriana Gina Milica de la Tecuci/Iasi si ii dorim un an mai organizat, pentru ca oricum va fi un an plin si incurcat. Un pic de liniste, organizare si intelepciune ar fi ideale pentru un an asa incarcat (asa cum se anunta 2011). Noi, cei de la redactie, nu ca spunem, dar vrem sa zicem ca parca am merita si noi o bere sau o cinste de ziua ta.. poate o friptura sau o pizza la restaurant.. :D .. Am zis doar... o sticla de vin sau ceva.. ca cum ar veni ca dai de baut:D ca eu beau daca dai tu:D
te-am pupat si sa fii happy:)
Am pus un clip de weird al ce mi se pare funny si e cu La multi ani asa.. de sezon!

Comentarii

Lucian2050 a spus…
La multi ani Gina!

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...