Din nou Badea

Bai deci am mai scris despre Badea mai ales ca eu sunt printre singurii care se uitau la Badea cand nici dracu nu se uita la el. Ma rog acu a uitat de perioada aia cand facea emisiunea dupa Jay Leno dar eu tin minte. Si ma uitam si atunci, dar are emisiuni cand, Doamne, cat poate fi de enervant si de copchil.. incredibil.. schimb canalul. Imi strica seara:)) Jur!:))
A inceput aiurea. De exmplu el zice ca airbagu e DOAR pentru protectia gatului si atat.. alta functie nu are.. adica Nu el te protejeaza sa nu dai cu nasu de maneru ala rotund numit volan sa nu iti dea borsu "pa" dansu? Nu el, airbagu?
El mai zice ca la franare ABS-ul nu te ajuta deloc. El spune ca ABS-ul te ajuta sa nu se invarta masina in aer nu are legatura cu distanta de franare.
Asta e din categoria aia in care Badea este inteligentul absolut si le stie pe toate... cum de exemplu spune el ca niciodata cauciucurile de iarna nu te ajuta...
multe altele sunt din categoria asta "badea le stie pe toate" de aceea cand cineva imi spune "te uiti la Badea ala".. ii spun ca nu ma uit ca bou si nu iau tot ce spune el asa, de-a valma, trec si prin filtru meu.. ala mic si prost. Asta va sfatuiesc sa faceti si voi.

Comentarii

anamaria a spus…
mersi mult.chiar nu ma asteptam:D

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...