monden 1

Exista multe fete ce apar la TV ce Habar nu am de ce dracu apar acolo. exista multe curve ce apar la TV doar ca sa ne spuna preturile lor pe o noapte. Cazul cel mai evident si demonstrat este cel cu CRUdu. Asa de bun este show.ul de dimineata cu Razvan si Dani de cand a plecat curva aia proasta si ingalata de Crudu de la emsiune.
am plecat de la una si am ajuns la alta. sunt multe care apar la TV nu pentru salariul de la antena de exemplu ci pentru ca odata aparute la televizor ele cresc preturile. ba mai mult recent am aflaat si cum se face. exista mai multe variante. ori primesti un card de la amant pe care ai bani de shoooooppiinnng sau direct bani pt doar o noapte, varinat Crudu. Pai daca le intrbam pe astea de unde au e bani de masinile alea de mii de euro nu stiu sa spuna. sunt cumparate de amantii lor..
bai dar cand apare cate una care are harfe de inteligenta si e cu nasu pe sus dar ea e curva Romanie... d.apo ma ia naiba de draci. cea mai tupeista curva de la TV este de departe dragusanu aia... blonda lu Bote... mai asa o curva impertinnenta nu am mai vazut. sunt multe curve dar cu asa tupeu mazac nu am mai vazut... si asta e generatia de curve... daca vreau sa ma mai uit la televizor e clar ca trebuie sa ma obisnuiesc cu stilu asta de curve..
offff.. ce lume...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...