Clasic


Imi aminteste de copilaruia mea la Runc. Banda 31 si 32. Eu puneam muzica la Magnetofon si elevele lu' mama dansau frumos cu baieti si domnu Lazar (profu) era vedeta, dansa cu matura. Eu dansam cu cine vroia sa danseze la impresii artistice: cu lasat pe spate si scheme:)). Si Raluta Tudor ma invata un pas nou de dans. Boxele lui tata erau distruse. Acum depasite dar atunci erau aur curat. Zilnic le lipeam. Pana si in timpul petrecerii le lipeam ca sa se auda bine cand puneam "from a distance" sau ceva de genul asta:)). Dansam si pe asta de la Boys II men sau... Seal - Kiss from a rose. Sau piese din Dirty dancing. Mi se pare super amuzant acum dar si nostalgic. O copilarie superba marcata de muzica buna: Prince, Cameo sau Pink Floyd (de care ma saturasem) dar imi placea Phil Collins sau Michael:)

PS: pentru raluca pun o piesa superba (nu pun I DO, ca am pus-o pe facebuci mai de mult dar), ii pun o piesa de la Bonnie Ryat (parca asa se numeste ea) care are niste versuri de lama lunga si adanca. Auzi Raluca ce am auzit :cica geniile sunt sortite singuratatii=)) tare asta de confort psihic a?:))) mor de ras... cica Einstein si Bach, marile genii, toate au murit si nici eu nu ma simt prea bine=)) Superb nu?

Comentarii

LIon a spus…
e "Tudor", nu "Cudor"? (Raluta, that is)

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...