I'm Happy!!!:*



sunt foarte happy. Niste oameni si-au amintit de mine! Este super! Pana acum am primit vederi (sa le pun la colectia mea) de la Irina cele mai multe. Am rugat-o sa imi trimite de pe unde ajunge ea. Apoi si Goanga SS mi-a cerut adresa dar eram sceptic daca trimite sau uita. Si am primit acum 3 saptamani, sau mai bine, o vedere din Rhodos. Este cea de jos, E de la Goanga si am fost foarte fericit cand am primit-o mai ales ca vreau si imi doresc tare sa ajung acolo. Foarte frumoasa vederea si eram tare happy. Nici nu o pusesem la patrare la colectie. O tineam langa mine aici pe birou.
Apoi am primit o vedere din Albena de la Bianca. O vedere ce mi-a amintit de Albena pe care o vizitasem cu un an in urma. Si mi-am amintit cat de frumos a fost la Balchik si cat de fain a fost drumul pana acolo. M-a pus pe ganduri vederea asta pentru ca ma face sa ma gandesc si sa visez sa merg si anul asta la Balchik la Mistral... Vis frumos si cu briza:)
Azi am primit cea de-a treia vedere din serie tot de la Goanga ss. Este super vederea. Printre cele mai frumoase din colectie pentru ca are un aer vintage asa.. este super asa old school oarecum si cu chenarul alb ca un "paspartu" frumos si elegant .. Muntenegru. Super
Sunt Happy. Va multumesc!!:*

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...