POSTAREA 1000

Aceasta este istorica postare cu numarul 1000 de pe blogul meu. Tot aum am un an de cand monitorizez blogul pentru a afla cati vizitatori unici am pe zi. Mai intai voi scrie cateva date de statistica interesante (cred eu).
Mai intai vreau sa spun ca Cel mai citit articol de pe blogul meu este cel despre Pitzipoance si cocalari pe care il gasiti AICI cu vreo 2000 de vizualizari unice per articol. Desi el a fost vazut (ca articol) de 4000 de ori cel putin. In top 10 se afla Apelul catre Noile Lichele al mamei mele cu vreo 400 de vizite unice. In top nu apare Articolul despre Borcea si pokerul. Cel putin penibil mi se pare ca acest articol a fost citit de 60 de cititori unici (in afara de cei 100 de cititori constanti ai mei care nu se uita la acel articol in mod deosebit ca sa dea click pe el, cei care au dat click pe articolul ala se numesc unici, deci doar cei interesati de acel articol sunt 60). Mi se pare penibil ca doar 60 au citit articolul pentru ca nivelul de Basicare a fost la ordinul sutelor de oameni. Sute de oameni s-au basicat de ce am scris dar doar MAXIMUM 60 au citit, din care nu cred ca 30 din liceu. Asta arata ca tot ce se intampla este pe baza de ... BARFA!. Bravoooo!!!!
Sa trecem la chestii mai interesante. De exemplu faptul ca intr-un an am avut circa 40 000 de vizitatori unici. Asta inseamna cam 100 per zi. O medie fair pentru ca este de fapt nucleul dur de cititori constanti ai mei pentru care de fapt scriu. Media mea este slaba, de doar mai putin de un articol pe zi. Cam 6 la saptamana... Sper sa maresc numarul asta si urmatoarea mie de articole sa fie peste 2 ani si nu peste 3 ani.
Site-ul Buhusi.net mi-a adus peste 3.000 de cititori in acest an si Google mi-a intors (din motorul de cautare) cam 10.000. Si harley girl a adus vreo 500. Cel mai des sunt cautat cu "stefun" pe Google (cam de 1000 de ori in acest an).

Am scris mai putin in ultima perioada pentru ca vroiam sa fac ceva deosebit pentru articolul 1000 dar nu stiam ce. Am gasit! pun colectia de poze nebune pe care le-am facut la Buhusi in ultimul an!

Incepem cu o poza de la Branza. Locul unde tot buhuseanul merge "in concediul de weekend" la piscina. Acolo, in mniu, am gasit Bauturi Analcoolice. Am auzit de cele nealcoolice, non-alcoolice... dar analcoolice nu am auzit. Poate e denumirea in latina si nu stiam eu:)) Bine macar ca e cu dublu O:D


Poza facuta la parterul blocului meu. Acolo, un vecin a pus acest anunt: "Nu mai trageti perdeaua????". De ce a pus semnele de intrebare??? nu inteleg! Adica el se mira ca nu mai trage nimeni perdeaua sau cum? Sa ii raspund? Sa ii scriu: "nu, Nu o mai tragem! dar poate o spalati!"


Cand merg cu "cineva" la cumparaturi (nu dau nume), mereu parcheaza ("cineva") pe locul pentru persoanele cu handicap si mi-e rusine sa ma dau jos din masina. E mai usor cand e si unchiu meu cu noi ca el e nebun si iese mergand stramb sa creada lumea ca e handicapat si ca de asta masina cu care venim e parcata acolo. Acu am prins (ca de multe ori) parcarea super goala la Lidl la Buhusi si am pus masina pe locul pentru persoane cu handicap tocmai pentru ca niciodata nu fac asta si mi se parea foarte amuzant ca, din toate locurile de parcarea intr-o parcare goala, chiar pe ala sa-l folosesc (mama a fugit in magazin de rusine:)) ).


Trecem la categoria grea. In spate la Gold, niste vecini GOSPODARI s-au gandit ca ar trebui sa puna un gard la Bloc. Doar ca blocul NU are gradina. Nu are spatiu verde. nu are nimic. Asa ca au facut ei gardul de fier forjat care ingradeste.... usa de metal a blocului si.. si atat!. :))) Doamne Fereste sa stai in blocul ala sa fii nevoit sa aduci mobila in casa... ca nu se pot descide bine ambele (si poarta de fier forjat si usa de metal a blocului comunist).:))


Recunosc: urmeaza o poza care nu e de la Buhusi dar e facuta de mine. este de la Slanic moldova. Izvorul la care eram avea pancarda pe care scria ca acest izvor e bun pentru "cur intern" (in loc de cura interna) si ca indicatii terapeutice avem: CONSTIPATIA REBELA!!! Cine a venit cu denumirea asta? Cum este o constipatie REBELA? Tipa la tine Handelu? Face greva? Are pancarda cand iese la grava? Cum e ea Rebela??:)))


La Buhusi inca e la moda imprimeul "animalic" mai ales cel exotic si foarte mulat...:D


Emilas este unul dintre cei mai talentati (daca nu e cel mai talentat) lautar (clape si vocal) din Buhusi. Insa anuntul pentru formatia sa mi s-a parut funny. Mai ales ca Emilash se scrie cu E de la Euro:))


Anul trecut (la balci) am facut acesta poza: jos tatuajele sunt Temporare si aveau succes. In partea de sus anuntul spunea de tatuajlele temporale si taranii de pe langa buhusi, vigilenti, cereau doar tatuajele de jos;)


cat de dragut a afost sa citesc acest anunt pentru "Hand-aut-ouri"?!?....


Acest domn, care are casa in spatele stadionului de la Spital, nu sta sa deschida clanta sau sa o repare. NU! Acest domn a adormit pe clanta. Am fost foarte atent pentru ca s-a asezat pe ea si a atipit in fata mea. Am dus pe Andrei acasa si m-am intors si el tot acolo era. :)))


Acum au schimbat din Plus in lidl. Este aiurea sa vrei sa iei o ciocolata pentru iubita ta si ii iei Sonata. E clar ca o sa inteleaga ca o faci nebuna si nu ca ii dedici melodii clasice:D


Asta e laptele Campionilor...:D:D:D De asta nu am baut destul:))


Am lasat la final cea mai frumoasa poza. este becul anti-furt de Buhusi! Daca vrei sa il furi trebuie sa fii de la E.on sa reusesti. mai greu il schimbi... totusi:)) Este Brevetat Marcu:D


Multam pentru cele 1000 articole sustinute prin cititori constanti. v-am pupat!

Comentarii

paul coaieeeee a spus…
stiu ca o sa-ti "placa" urmatoarea formulare, tocmai de aceea ti-o si adresez: TINE-O TOT ASA STEFANE !!! :)))
Lucian2050 a spus…
Felicitari!
Nu ma pricep in acest domeniu,dar cifrele de la inceput arata bine.Practic,multe cifre de peste 1000 indica popularitatea la care ai ajuns..
Bafta pe mai departe!
RaluSite a spus…
eu recunosc ca de fiecare data cand vreau sa-ti citesc blogul te caut pe google. :D deci eu eram aia! Te pupa sora-ta... cu muuuulta caldura!.. la propriu

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...