revoltat

Rar ma mai revolt pe ceva ce se intampla in societatea asta romaneasca. Ma cam lasa rece cand ma uit la politica si politicieni sau cand vad abuzuri. Poate e rau ca ma lasa rece dar am intrat intr-o lancezeala tampita. M-am obisnuit ca asa suntem noi, ca romanul indura si m-am invatat ca daca ma agit lumea o sa spuna ca-s idiot eu. Romanul nu mai stie sa se revolte chiar daca are/avem de ce. De aceea stau cuminte si nu ma mai revolt nici eu pe idiotii astia de politicieni DAR azi am auzit ceva la care nu pot sta asa, nepasator... Dom'le se face ca in masivul Postavaru se construieste o partie de schi. Si cica acolo exista si un sihastru. Care si-a construit SINGUR un mic locas unde sa se roage la Dumnezeu. A facut el un mic altar, o cruce o chilie. Si sta acolo singur si se roaga de 19 ani. In pustiu. Ei cica IDIOATELE noastre AUtoritati s-au gandit sa-l evacueze. Sa-l EVACUEZE pe sihastru desi el nu este in calea partiei.
Sunt atat de revoltat pe aceasta MASURA de 2 lei incat nici nu am cuvinte sa injur. Mi se pare odios.. repet: ODIOS ca se intampla asa ceva si noi, mioritic, stam si inghitim orice ni se intampla. Si eu o sa invat sa inghit sau sa plec. Alta sansa nu ai pentru ca daca te revolti TOTI din jurul tau vor spune ca esti nebun. Esti Oblio. Si asta pentru ca noi chiar ne meritam soarta pentru ce avem la conducere acum DAR sihastrul ala nu merita asa ceva.
Pun o poza mai jos ca sa vedeti ce pot sa evacueze marile si desteptele noastre autoritati.


AICI e si articolul care este foarte frumos.

Comentarii

Lucian2050 a spus…
Probabil autoritatile erau convinse ca sihastrii care locuiesc solitar in pustietati au disparut de pe vremea lui Stefan cel Mare (si Sfant).Vazand acum ca nu e chiar asa se gandesc sa "puna umarul" sa-i trimita pe sihastri direct in legenda.
Actuala guvernare la asta se pricepe cel mai bine:sa taie,sa micsoreze si sa evacueze.
Ma gandesc ca daca sihastrul respectiv va fi protejat de diversi oameni si ONG-uri se va naste o dezbatere publica in toata regula,iar "priceputii" de la conducere vor gasi solutia transpusa in Legea Sihastrului(ce va trasa cadrul in care sihastrul isi poate desfasura activitatea).
Penibil!

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...