amintiri de la camin:)

nu mai tin minte daca am pus asta pe blog dar stiu ca am vazut-o acu ceva vreme si m-am distrat enorm. Am vazut clipul si ma gandeam daca eu as avea curajul sa fac asta.. dar nu am:)) Oricum e super funny si la final e o faza:"sing that song la la la..".. si apoi din nou "sing that song... from George Michael":))

Acum daca ai vazut clipul urmeqaza sa povestesc de ce imi aminteste faza de la finalul clipului aia cu "mai canta o data piesa aia de la george michael..." si dupa 2 secunde"stii piesa aia de la George Michael?":))
Stateam in camin la C4 in Targusor. Si in camera eram minimum 5 baieti din care unu avea o chitara. Victor. Omu stia si stie sa cante bine la chitara+voce doar ca era singurul care stia din camera. Vin in camera si imi amintesc eu ca toata lumea cand vede o chitara canta inceputul de la Metallica - piesa lor celebra cu 4 corzi libere la inceput. Atunci cer si eu chitara serios si zic"sa va cant si eu o piesa!" si cant mizeria aia din 4 corzi. Apoi cere si altu chitara dar serios si canta si el aceeasi piesa serios dar parca el canta alta:)) apoi imi spune Tibi, bai da mai canta piesa aia de la metallica si eu ma conformez si op cant si apoi ia si el si imi arata ca stie si el o piesa.. surpriza era aia de la Metallica si tot asa. Cum vedeam chitara ma intreba cineva din camera"bai stefan stii vreao piesa noua?" si eu cantam fix aceeasi piesa de la Metallica... era foarte fun acolo dar pe blog suna doaar a amintire de student neimplinit si retardat:)))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...