au innebunit salcamii:)


pe scurt am vazut un titlu de melodie cand eram mai mic.. la unchiu meu oltean Costica.. cica innebuneau salcamii.. asa zicea el si cu prietenul lui Tudor. Acum eu nu sunt oltean dar am o solutie la problema lor... Ceaiul de tei. Calmeaza! Eu zic sa plantam niste tei printre salcamaii aia nebuni oltenesti, nu de alta dar sa nu le dea sangele pe nas de la nebunie:)))
Exista si alte variante de calmare dar sunt mai complicate.. de exemplu niste gynko Biloba(spus si Bilboa.. sau Balboa, pentru cunoscatorii de Rocky)...
Am pus si o piesa ca sa arat ca au innebunit si astia cu house-ul:)))
hai cu primavara:))))

Comentarii

matusa a spus…
Teiul nu este o solutie, prin nesincronizare. Salcamii inebunesc, adica infloresc, in aprilie, cel tarziu la inceputul lui mai, pe cand teii ne calmeaza la sfarsitul lui mai, pe vremea cand in Copou lumea se pregateste de sesiune. Altfel spus atunci cand teiul vine cu calmantul, salcamul e demult dus la balamuc.
Maria
SteFUN a spus…
stiam ca esti chimista nu botanista..:)
deci salcamii innebunesc si nu isi mai revin pana in septembrie pana le cad frunzele deci orice remediu e bun chiar daca intarzie o luna... dar daca vrei ceva rapid eu recomand sa punem ciuperci halucinogene la poalele salcamilor.. macar sa o ardem cool:)))
Lucian2050 a spus…
O daa,pe Copou prafumul de salcam se imbina armonios cu parfumul de cioara...
Sublim!:)

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...