Oameni, piese si sentimente..(1)

nu stiu altii cum sunt dar la mine muzica inseamna ACASA!. Oriunde as fi pe Terra sunt melodii care ma duc Acasa. Casa mea este acolo, in interior.. acolo unde ma simt "acasa". Si sunt melodii care imi trezesc gust de vin baut cu un anume prieten, melodii care ma fac sa zambesc tamp in amintirea bancurilor unui var nebun din Germania sau melodii la care plang pt ca imi amintesc de bucuria de a fi copil fericit pe plaja in cucu gol si fara griji.
Marele meu noroc este ca m-am nascut si am avut o copilarie in care muzica pop si nu numai duduia frumos in difuzoarele de radio vacanta sau la orice radio din tara. Duduia frumos pentru ca era frumoasa, inca avea melodie. In ziua de azi lipseste melodia dar apare efectul si ritmul. Nu am nimic si nu sunt genul "pe vremea mea" etc.. imi place si muzica din ziua de azi si dansez si e cool. dar ii lipseste melodia. De fapt asta ii este si specificul. Asadar am norocul de a ma naste intr-o perioada buna pentru ca daca ma nasteam in 2005, cand aveam 28 de ani as fi scris pe blog despre lady gaga care mi-a influentat viata si plang acum ca o ascult...
Asa ca incepem cu radio vacanta. Mai exact cu o piesa foarte puternica ce mi-a cutremurat copilaria. Mai exact in 1994 eram la Eforie Nord cu familionul si inca vreo 2 familii. Si am mers cu mama si Raluca sa ne dam in tobogan cu apa. Stiu si acum ca era 6 lei parca tura si ca era fff de sus ca a durat f putin si ca m-am cacat pe mine de frica si eu si Raluca. La final era un bazin mai inalt decat mine si ca era sa ma inec. (Cred ca eram in 1992 totusi.. da da 1992). Mergand pe faleza spre Bellona si cofetarie auzeam in fiecareseara acceasi piesa superba pe care o impartasesc. Spuneam ca e o piesa puternica. Ei bine clipul este superb, efectele si vocea lui... a lui Elton John.. o intregesc si mereu am gust sarat de mare cand ascult piesa asta si emotioneaza copilul de 8 ani din mine.


Nu vreau sa cad total in melancolie asa ca va aduc repede in prezent cu o piesa de prin 70:)). Ei bine este o piesa pe care, atunci cand o ascult, ma gandesc la 2 lucruri atumatic: 1 la Balcik si 2 la Nunta prietenilor mei Lucian si Loren. Regret enorm ca nu am cantat piesa asta la nunta lor (regret ca nu aveam repertoriul de acum la nunta lor). Nu cred ca pot duce vocea pana acolo la Demis dar as vrea si as vrea sa le fi cantat piesa asta la nunta lor... Cred ca meritau si e o melodie foarte frumoasa... Cand o ascult imi amintesc de ei!

va pop si va rog sa imi mai dati din cupa melancoliei sa mai scriu de astea ca am sute de piese asa cu amintiri si persoane dragi!
LOVE!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...