Oameni, piese, sentimente.. (ep 2)

ziceam, in primul post pe tema asta, ca sunt piese care declanseaza in mintea mea anumite senzatii, amintiri, gusturi, imaginile unor persoane etc. Trec la o noua serie (scurta) de piese si de data asta incep cu muzica mai electro de la inceputul anilor 2000. Mai exact Dj Gigi D'Agostino si La Passion. E o piesa care si acum imi place foarte mult. Cand am ascultat-o prima data pe la nush ce radio mi s-a parut geniala. Mi se pare ("imi face senzatia") ca e o piesa de-a lui Jean Michel Jarre pe care se poate dansa (si am aflat mai tarziu ca nu eram departe de adevar atat timp cat originalul e facut de un francez). O ascultam pe o caseta Racks daca mai tine cineva minte tipul de caseta. O derulam la pix si o puneam la casetofon, asta dupa ce stergeam capul de redare al casetofonului cu hartie si spirt, ca sa se auda bine.:)) Are un sound psihedelic molipsitor. Desi se repeta si e enervant - nu te poti opri din ascultat piesa asta si este foarte buna la sofat. Eu o ascultam mereu in Dacia verde. Videoclipul mi se pare atat de simplu si fain realizat. Cu aerul ala de anii 2000 si cu o ideea faina. Place. Pentru cei interesati puteti asculta originalul piesei (fara versuri) aici: Jacno - Rectangle


A doua piese este una din categoria "stefan asculta asta si e gay":)). E o piesa care se afla pe o banda de magnetofon celebra. O banda care se punea la Runc de prin 1995 pana prin 1998 (parca). Erau niste benzi cu muzica slow. De pupat fata sau de dansat cu matura daca nu mai aveai partenera. Cand ascult piesa asta ma linisteste si simt briza padurii de fag de la Runc, aud paletele pe tenis de masa cum lovesc biluta aia alba, si vad banci pline de oameni happy. E o senzatie placuta de liniste. Piesa de la "distanta" este asta:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...