sa-mi scrii

Nu credeam ca emisiunea/serialul online o sa imi ocupe atat de mult timp. Dar e un timp fain. Abia incep sa ma obisnuiesc, sa ma "ung" sa ma "gresez" si sa intru in ceva normalitate cu programul si metodele de lucru. Sunt sigur ca exact la episodul 6 o sa mearga foarte bine treaba, fix cand termin seria:))))
Ca ideea, v-am rugat sa imi scrieti daca aveti ceva sugestii/reclamatii/macar sa vb si sa ne dam cu parerea despre ce e acolo/propuneri pentru as/n-as etc...E super ciudat ca lumea ma suna, scrie sms, chiar mail sau imi spune in fata o mie de idei si pareri dar NIMENI nu se risca sa scrie comment cu pareri super pertinente la comment la blog. Sunt mult prea putine commenturi aici. Nici macar pentru rubrica as/n-as nu am vazut commenturi DESI primesc telefoane, mesaje si ma opreste lumea pe strada sa primesc propuneri:))))) Oare e asa greu pt ca am pus la comment obligatia de a avea cont goagle? sau lumea e draguta si nu vrea sa ma critice aici"sea"?:)))) Oricum multumesc tuturor celor care se uita si celor care mi-au trimis mail/sms si m-au sunat sa imi zica despre episoade si ce le-a placut si ce nu. Pt ca traim intr-o vreme foarte faina in care acum postezi ceva si imediat ai feedback.. imediat afli daca e fun sau nu pt ca lumea reactioneaza in timp real si atunci stii exact pulsul... sper ca sunt destul de clar:))).
Deci va multumesc de sustinere si o sa incerc sa fac episoadele mai scurte.. de fiecare data vreau sa le fac de 20 de minute.... filmez si montez si ajung la 50 si apoi mai trimuiesc si pun deoparte material si ajung la minimum 30 de minute :))))
V-am pupat si peste 40 de ore intra episodul 3... hai cu emotiile!!!:*

share si like pe youtube si facebook pls:)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...