joi, 17 mai 2012

SAPTAMANA ASTA EP 2

Se pare ca saptamana asta am avut niste probleme tehnice (ca sa nu spun ca mi-a explodat laptopul:)) ) si am intarziat cu publicarea video-ului. Dar important este ca am reusit si este aici. Am incercat sa-l fac de 25 de minute doar ca la final avea 50 asa ca l-am redus la 30... cu mari sacrificii:)). Spor la vizionari si la cat mai multe like-uri pe facebook si mai ales pe youtube!:) Enjoy:

Imi place mult ca am un feedback direct de la voi si sa stiti ca tin cont de parerile voastre. Asta cand nu ne injuram:))))) Astept parerile si sugestiile:))

5 comentarii:

Cristian spunea...

Ai mare dreptate. Orasul nostru intra pe lista celor mai ciudate "stiri de la ora 5"... GÎTU MORTULUI TĂIAT CU CUTITUL LA PRIVEGHI

http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20081205&pagina=1&articol=19987



Amenzi pentru fantoma unui câine

http://www.buhusi.net/amenzi-pentru-fantoma-unui-caine/



In Buhusi trebuie sa ai pistol ca sa poti merge linistit la crasma

http://www.contrasens.com/2011/11/28/in-buhusi-trebuie-sa-ai-pistol-ca-sa-poti-merge-linistit-la-crasma.html

Lucian.Lorena spunea...

Foarte tare!
Personal,remarc o evolutie de la un episod la altul,evidenta.Foarte comic si foarte bine realizat al doilea episod.Poate sugestiile spectatorilor au condus la asta,n-as putea baga mana-n foc,dar e super.
Foarte tare atmosfera orasului Buhusi.
Se simti probabil ca Macedonski intr-un oras mic..:)Foarte pitoresti alegerile,mi-as face mutatie pe Buhusi sa pot vota si eu.
Ca seriale imi permit sa recomand si eu unul:"The walking dead".Suna ciudat,dar se merita fiecare minutel vizionat.:)
Asteptam serialul 3 din "Saptmana asta".Forta Tuturiga!

SteFUN spunea...

Exact cand ma plangeam ca-s putine commenturi apare lucian.lorena si da comment de am murit de ras:)))))

E ciudat ca am scris articol despre commenturi si cand ma uit aici e comment fix despre asta:)))) parca imi cititi gandurile.. voi sunteti ruda cu GOG:)))

O sa pregatesc un concurs ceva cu Tuturiga.. o sa ma gandesc la asta:D

forta tutu!:)))

Lucian.Lorena spunea...

Suntem tauri amandoi (uneori boi),deci gandim la fel in anumite coordonate.
Astept sa ma inscriu in "concursul Tuturiga".

Lucian2050 spunea...

Lorena acaparase si contul Google,asa ca am revenit la normal.