DE PE NAVA!

Am promis ca scriu cum si ce s-a intamplat pe vapor. Acum a mai trecut ceva timp si o sa spun cum a fost. Si mai ales de ce am plecat dupa vreo 2 saptamani. Sa incepem cu plecarea mea. Cum de am plecat? Pai cineva m-a recomandat unei grecoaice pe nume Anita. Ea a cerut un CV si un clip cu mine. Am trimis clip si i-am zis"doamna eu stiu sa cant ale mele, rock and roll, un pic de raggae sau latino.. de astea. Eu sunt actor nu cantacios dar vreau sa muncesc sa invat. Mai mult de atat nu pot ca nu-s de meserie" (dar am scris asta in engleza). Ea a zis "perfect, de tine avem nevoie ca e mult rock'n'roll". A zis ca imi da doar 900 de euro p luna pt ca nu am experienta si ca asa o sa o repet linistit fara presiune. Primesc si un repertoriu si incep sa-l repet. Erau piese pt mine bune dar si care erau grele pt mine. II scriu ca sunt cateva grele si imi da inapoi mail :"nu-ti fa griji ca alea nu se canta"...
Plec si ajung cu greu pe nava si acolo la prima repetitie ma duc oarecum increzator dar ascuns. Adica stiam multe piese dar ma dadeam lovit ca nu le stiu ff bine si deschid cartea mea cu versuri ca sa repetam. Surpriza! Prima piesa pe care vreau sa o cant NU era din repertoriul meu, nici  doua si nici a noua... Era repertoriul gresit! Gresit!.. Era pt colegul de trupa eu aveam alte piese de invatat. OKKK!!! Imi da celalalt repertoriu si baiatul pe care il inlocuiam, Michael, ma ajuta sa iau versuri melodii etc si incepem cu un rock and roll? NU! cu cea mai grea piesa.. Jurney home care suna cam asa:

Da! O canta Sarah Brightman. Frate am repetat cate 8 ore pe zi in camera piesa asta si nu imi iesea. Eu nu am voce pt piese de astea in pana mea. Facem repetitie a doua zi pe piesa asta si e naspa. Si e naspa ca nu ma simteam deloc confortabil. Si aveam 4 zile si intram cu piesa aia in show. Asa ca am bagat tare.. Am zis ca vreau sa fac si impresie buna. Sa nu o dau naspa asa ca nu am fost la crew bar, nu m-am uitat la balerine nu am facut nimic. Am vrut sa fac impresie buna sa dau bine sa-mi vad de cantare de meserie si dupa ce e ok sa vad si de life.. de party-uri si de  gagicaraie etc. Am vrut sa fie bine si cu cat vroiam sa fiu mai cuminte cu atat eram luat mai de prost.  Am stat cuminte in camera si repetam piesele. Unele le auzeam pentru prima oara in viata! ma duc la a doua repetitie si nu iesea bine piesa.. am dat inainte si am repetat in camera si am cantat dupa 4 zile in show piesa asta.. nu bine.. Adoua zi dupa asta am cantat in show-ul rusesc unde am fost si filmat. In show=ul rusesc am cantat in.. ruseste. Am pus mai jos clipul CUM am cantat la acel show cu doar o repetitie inainte de show in ziua precedenta lui.

.Eram sincer multumit de prestatia mea.. lumea aplauda si se simtea bine. Eu acum mereu intrebam cand incepem cu rock and roll=ul ca vreau sa cant acolo ce stiu si mereu eram amanat. Am cantat la repetitii si ce stiam de exemplu ABBA Does your mother know sau Jump and Jive sau jhonny B Goode. Dar cand imi iesea o piesa imi spunea "lasa nu o mai repetam pe asta ca o stii" Si o faza aiurea a fost cand m-a intrebat :ce stii de la rock and roll si i-am spus ce stiu si ce nu si a zis sa incepem cu una de nu o stiam si pe ascuns l-a chemat pe cruise director ca sa auda ca eu cant prost ca nu stia ca repet ce nu stiam. Oricum atitudinea de acolo sincer NU a fost prietenoasa, nu a fost faina, pozitiva sau de echipa. Se canta in Scarba! pe principiul "a mai trecut un show de cacat".. sau ei cantau si cu zambetul pe buze ii injura pe romaneste pe pasageri ca aia nu intelegeau.
Atunci eu nu stiu pe cine sa mai cred ca romanii imi ziceau "vai rusoaicele au sunat pe Anita si te-au barfit, Anita zicea ca romanii au vb de rau, Richard zicea ca nu sunt profesionist si ca nu am voce de canto":))))oricum a fost amuzant ca a venit o alta romanca de pe vapor si mi-a zis exact cine m-a barfit acolo si cine si cum mi-a facut de eu credeam ca mi-s prieteni si ei de fapt ce ma invatau era numai ca sa plec mai repede:)) si asta m-a ajutat sa ma detasez foarte repede. Pe cat de entuziasmat am fost cand am plecat spre vapor pe atat de dorit eram sa plec atunci cand am aflat cu cine trebuia sa lucrez. Pai va dati seama ca rusoaicele din band, dupa ce am cantat in ruseste mi-au zis "ai gresit un cuvant!" SA MORI TU! adica eu invat in RUSA o piesa in 2 zile, fac doar o repetitie si tu zici ca am gresit un cuvant. In cond in care cand am plecat mi s-au promis cate 5 ore pe zi de repetitie cu band-ul pe zi.. timp cat vreau sa ma acomodez si sa invat piesele si eu am intrat dupa 5 zile cu show cu cea mai grea piesa.. direct!:)) Si acolo am aflat ca ei deja erau la a 4-a schimbare.. erau probleme acolo ca eram solistul 4 schimbat urma nr 5... Si mai mult eu am acceptat si ei au acceptat sa vin eu pt ca iau bani putini spre deosebire de ceilalti DAR nu sunt profesionist asta a fost deal-ul.. imi dau timp sa invat.. Ideea este ca ei (cei de pe nava) NU aveau chef de asa ceva.. ei vroiau sa forteze mana Anitei sa ia un singer de 2000 de euro si in plus eu am cazut intre Richard si ANita.. Richard era cruise directorul si Anita cea care m-a angajat DAR cei 2 nu isi vorbesc si se sicaneaza mereu asta pe spatele angajatilor.
Sunt Fooarte multe faze urate care mi s-au intamplat dar nu au sens povestite acum. E clar ca daca eram belea,, daca eu cantam ca Marcel Pavel nu aveau ce sa imi gaseasca dar asa.. au gasit f usor motiv si ma bucur acum ca am plecat ca sincer cred ca eu clacam daca trebuia sa lucrez cu oamenii aia atat de rai in continuare...
Oricum am vazut atatea tari si ma bucur. Nu regret.:) (Pacat de balerinile alea ca le-am aratat cum face treaba un moldovean adevarat:)) )!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...