am gasit!!!

De mult caut un sound NOU! Fresh! m-am saturat de orgile, efectele si snar-urile astea obosite din muzica romaneasca si nu numai. Am crezut mai mult in influenta dubstep-ului in muzica doar ca nu s-a materializat inca dar acum am gasit ceva cat se poate de fresh. Un sound de influenta dubstep cu un wooble bass murdar care imi place si cu voci de bacjing care amintesc de queen dar  care sunt foarte fresh... Muse ma satisface acum. Vocea e crisp. Chitara e murdara si curata in acelasi timp.. adica are sound murdar dar solo-ul e curat. Melodia creste cu o viteza care te face sa o astepti si cresti cu ea. Este o piesa asezata si se vede ca e cautata. Nu e o piesa facuta pe genunchi. Vocea e la locul ei e super curata si in fata.. toba simpla si in ritmul inimii.. Videoclip pe masura.. e madness in clip. Asta e dragostea.. o nebunie.. o razvratire, on rascolire permanenta.. dragostea este madness.. si sound-ul ece cautam de mult. Ceva madness fresh! asa da recomand!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...