Sunt patetic

M-am uitat, din nou, la filmul Stefan cel Mare - Vaslui 1475. Sunt multe replici care sunt extrem de patetice si oarecum penibile dar pentru mine sunt aur. Sunt si eu super patetic dar recunosc sincer ca m-a emotionat tare filmul si ca replicile banale si patetice de acolo m-au miscat. Aveam pielea de gaina pe mine,, numai fiori ma luau cand vorbeau ciobanii cu Maria Sa Stefan. Este o replica acolo cand un cioban zice : "Maria Ta mergem noi inainte ca luptatori ca noi mai sunt dar ca Maria Ta nu mai exista asa conducatori." Si Stefan raspunde: "Astazi nu soarta noastra este importanta ci soarta si neatarnarea Tarii Moldovenesti".. pfai ce m-a miscat asta. Asa mandru am fost cand au luptat si cand era asa mandru Stefan. Dincolo de imaginea usor modificata a lui Stefan din film eu tare mandru sunt de el si cand am vazut ciobanii din Rarau.. vai ce m-au umplut aia de mandrie.. AH! abia astept sa inapoi in Vatra Dornei si sa merg inapoi pe Rarau si sa fiu mandru de Moldova mea!!!!
aici o mostra.. pana la final sa va uitati! Asa mi se face pielea de gaina.. STEFAN!

si recunosc acum ca la finalul filmului, la ultimul lui "discurs" aveam un mare nod in gat.. mai aveam un pic si plangeam. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...