freedom

Absolut nimeni nu este Dumnezeu pe pamant. Nimeni. Nu poti spune ca ai ajuns undeva si esti tu za one! ca esti tu acela care a schimbat pisica. Pisica era acolo de mult. Oricat ai fi de bun de mare si de "unic" afla ca esti un om, deci mai sunt cel putin cativa care iti pot lua locul. Daca tu pleci vine altul si iti ia locul imediat. deci nimeni nu e pe viata undeva iar daca este, cand viata lui se termina acolo, viata celorlalti merge mai departe. Aceste aspecte le-am aflat cand eram in liceu si faceam tot felul de activitati. De atunci mi-am dat seama ca nu exista vedetisme nu exista figuri si prea multe impresii. Si de atunci nu am avut niciodata "arfe" si nu am fost deloc "vedeta". Cine ma cunoaste stie ca orice am facut in viata am ramas acelasi om din orasul de provincie.. de la munte..
Am facut introducerea asta bulversanta ca sa va spun ca nu mai lucrez la teatrul din Piatra Neamt. Am incheiat acolo socotelile si ma simt ca intr-o melodie de la George Michael care spune simplu :freedom. ma simteam foarte foarte incatusat acolo. M-am dus cu cele mai multe sperante pe care le-am avut in ultimii 10 ani de la ceva. Eram atat de entuziasmat ca voi lucra in locul in care mi-am dorit de mic.. credeam ca va fi Heaven. Cu atat mai tare am cazut de sus.. cu atat mai tare am cazut cand am vazut diferenta dintre cum percepeam eu teatrul din afara si cum este el de fapt.. in general dar si in particular... TT.
Sunt dezamagit de teatru. Cam tot sistemul. Nu vreau sa spun acum toate partile suculente desi cu siguranta ati rade puternic. Sunt super amuzante (dar si multe de plans si penibile) dar e mai bine sa nu le spun. Doar ca sistemul asta romanesc este .. incompatibil cu valorile mele (ca sa ma exprim frumos)...
Asa ca am plecat. Spre noi orizonturi si de cand nu mai sunt angajat , sincer, am reusit sa dorm noaptea. No more stres. Doar ca ce nu inteleg niste oameni este ca NIMENI nu este unicat.. nici eu nici nimeni. Eu am fost, logic, imediat inlocuit de un alt actor. Dar oare numai eu pot fi inlocuit? NU! Oricine poate si uneori trebuie sa fie inlocuit.. pentru ca firma sau acea "lume" sa evolueze. Cand esti cramponat in meteahnele trecutului ramai in trecut si .. uite asa la Piatra Neamt nici in ziua de astazi nu exista teatru.. o vesnica renovare, vesnice probleme (mai ales de management) si multe probleme de gandire cel putin.. invechita(ca sa fiu iarasi dragut). Nimeni nu ia atitudine pentru ca exista frica.. meteahna din trecut... Nu e ok sa vb urat de cineva care iti da un salariu. Asa ca, daca nu mi-a mai placut, nu am mai ramas. Mi se pare cel mai onest lucru pe care il puteam face. Nu pot sa ma plang ca e rau dar sa raman. Aceste aspecte se contraziceau dar mai ales nu erau bine in mine.. nu dormeam at all...
Nu uitati: ORICINE poate fi inlocuit. De multe ori e de preferat!!

asa ma simt acum:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...