MTV - VMA

De ani buni (peste 10) nu m-am mai uitat la VMA sau macar un Award show de la MTV. Clar ca cele americane sunt mult mai bine realizate si mai puternice.
Imi amintesc anul in care George Michael lansase albumul Older (printre albumele mele preferate all time langa cele de la Mike oldfield, the sign de la Prince .. ca album..) si a cantat la awards cam asa ceva:

 si paradoxal este dintr-un VMA...

Ideea este ca nu mi-a placut VMA mai nou.. Cred ca nici muzica nu imi mai place si ma enerveaza ca e multa reclama, ca apar tot felul de obositi sa prezinte (kardashian de ex) si la premii au castigat numai obositi si asta pentru ca nu voteaza profesionisti ci fanii iar pe online cei mai tari si activi fani sunt cei intre 14 si 20 de ani.. deci clar toate premiile se duc la ciudati ca Justin bieber sau taylor swift (nush cine e dar am vaz ca a castigat ceva). M-a deranjat ca la best live nu a castigat muse.

Partile bune la VMA au fost :
1. NO DOUBT au fost no doubt the best. Frate se simte calitatea.. ii iubesc si a sunat perfect si cu "smana" cantarea lor.
2 PSY si Gangnam style. Omu vede mare tot ce face si imi place asta.. productie mare si (chiar daca a fost mai mult play back) mi-a placut mult a fost cool.
3 heidi Klum a fost bine.. dezinvolta!
4 MUSEEEE!!!! incredibili... superbi, geniali.. imi doresc din inima sa am sculele lor si ideile lor sunt fresh si faini.. ar fi meritat si award pentru best live de departe..
5 global icon award pentru Witney.. frumos facut, de bun gust, cu clasa:)
atat:)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...