recomand -SINGUR in 2


Imi place mult piesa asta si vreau sa o promovez cum pot. Imi place , deci, si muzica romaneasca. Ma enerveaza ceva totusi la melodia asta.. versurile. Pentru ca sunt furate. De la mine:)). Frate fix asa ma simteam acum ceva vreme. Nu vreau sa spun exact cand ca sa nu va prindeti cu cine eram eu singur in 2. Cred ca versurile ni se potrivesc la un moment dat in viata. Chiar daca am avut relatii perfecte in viata cred ca mai exista momente cand te simti singur intr-un cuplu. Cool ca a reusit sa pun in versuri si pe muzica exact acel sentiment pe care il ai de singur in 2. Stiu ca exact expresia asta o foloseam atunci: singur in 2 sau singur intr-un cuplu. Fain ca acele ganduri s-au materializat intr-o piesa. Deci!!!! daca eu nu scriu ce simt e clar ca va scrie altul:)
Enjoy!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...