RUSINE!

Sa iti fie rusine Domnule Ponta! Am votat cu niste candidati cu care nu as fi votat in veci, am gasit motivatii antibasiste in votul meu, am sperat ca scap de marlan si tu ce faci domnule Ponta? Ma tradezi ca un copil mic si prost ce esti. Nu ai cohones de Lider de Romania de asta nu mai scapam de Base pentru ca are cele mai mari cohones si va da cu sec. Ai, la dracu, majoritate covarsitoare in parlament ce dracu mai vrei? De ce incerci sa ma convingi ca am nevoie de UDMR cand ei, udmristii, sunt SINGURII care au fost mereu la guvernare?! De ce mizeria asta?! De ce esti un pui de Basist!? Nu ai facut nimic de cand esti prim ministru da macar credeam ca nu vei face rau. Ca asa am ajuns sa votez: ba nu face nimic este la fel de incompetent ca aia de la USL da macar nu face rau (adica nu mai scade din salariul lu mama) etc... Da vad ca deja ai facut RAU din primele 3 min de guvernare. RUSINE!!! Rusine domnul Crin! Esti o mare bula de sapun! Ai pus r
amas pentru onoarea ta si promisiunile pe care le faceai si credeam ca esti cel mai mare antibasist si asta ma racorea. Nu m-ai impresionat niciodata cu un proiect sau ceva dar mergeam cu tine, Domnule Crin, pana in panzele albe impotriva marlanului... Acum usor usor devii un mic marlan (nici macar la nivelul Marelui Nas din sufletul ANAF-ilor).. Sunt foarte foarte dezamagit de voi 2.. pic si poc va vedeti. Prietenul Lucian Pintilie crede ca-s USL-ist cand de fapt eu votez cu oricine este IMPOTRIVA lui Base(pe bune) dar vad ca deja se pune de o "coabitare".. o mare mare MIZERIE. Eu NU am votat UDMR. Eu am votat ANTI basescu. Atat! "Rusine, Rusine.. de 3 ori Rusine"... Solutia mea ar fi sa ma mut dracului in alta tara/continent/lume/univers!!!!!!!!!!!!!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...