Mi-e dor.


mi-e dor de Jovanotti. E pacat asta? E rau? E gresit? E greseala? Il am mereu in lista dar ma tem sa-l "ascult". Il tin acolo si il ingrop intr-un playlist din ce in ce mai mare si fara sens.. un "Playlist" care nu are legatura cu mine. Nu e cine sunt si cum ascult eu... E un playlist care tine cont de cum as putea eu acum sa ascund totul. Poate ca ma ajuta pe loc. Poate imi confera liniste si ma ajuta sa dorm. Dar uite ca uneori trebuie sa beau ceai si dau pe shufle in Winamp si apare el. De nicaieri si din pacate nu ma pot exprima. Gatul e varza si nu pot sa mai iau chitara si sa scriu ce simt despre Cherubini. Trebuie doar sa inghit Ceaiul care devine, brusc, mult mai amar si totusi gatul nu-mi trece. Am crezut ca, daca voi fi din ce in ce mai ocupat, voi uita. Credeam ca e destul sa pun muzica de la Patrick Yandall si uit. Si pot. Si gata totul e bine pentru pledul meu si e cald dar se pare ca a fost o solutie de moment. Lorenzo era la colt ma astepta si cand imi este mai tare rau atunci scoate coltii si imi aminteste simplu de multe lucruri despre care vreau sa uit. Lorenzo. Jovanotti. Cherubini.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...