ARROW


Am inceput sa ma uit la un serial nou, la Arrow. Pe scurt e simpatic. E cu baiat rau cu bataie si pe scurt e un fel de Batman. Numai ca are un arc si sageti. E cool asa. Multa bataie exagerata si situatii aiurea dar e draguta dar eu vreau sa spun despre altceva. In serial exista un pers principal. Un tip care trage cu arcu si o tipa care este procurorul ala sexy si rau care vrea doar dreptate. DOAR CA mie mi se pare ca nu este cel mai sexy personaj asa cum s-ar crede. Adica, mai pe scurt nu mi se pare ca cea care trebuie sa fie cea mai atractiva este si cea care imi place mie. Mie imi place despre aceasta tipa si personaj din serial:
adica imi place de felicity cea de la departamentul de IT din serial si numai pentru ca este blonda ci si pentru ca e cea mai smart din serial. Imi plac femeile smart. Vorba ceea: orgasm intelectual:)))). doar ca exista o buba, cu cat o femeie este mai smart cu atat mai greu de gasit si mai dificila viata cu ea este. D-apoi una smart frumoasa si devreme acasa si available:)) pfff.. de aceea imi place de Felicity:))) Ca imi poate pune Windowsu si orice program pe PC imediat:)))


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...