DEZAMAGIT DE PIATA!

A venit 2013 si in afara de o raceala a venit si cu o cazatura pe 1 ianuarie in fata bisericii. AM  mai povestit asta si am ajuns la concluzia ca anul asta ma casatoresc. Asa ca am plecat la "piata" sa vad ce este nou .. pe "piata". Ei bine sunt FOARTE dezamagit. FOARTE dezamagit de ce gasim mai nou. Ce femei sunt acolo.. out there... Auleu. In primul rand cele care sunt single sunt cam micute.. de ani. Mai ales la Buhusi. Mi s-a spus domnu sau nenea. O fata de 18 Ani mi-a zis asa... A zis ca "nu pot iesi in oras cu Dumneavoastra":)))).. Deci sunt deja scos de pe "piata" lor. Asta e bine ca doar vreau sa ma casatoresc deci nu am ce cauta la alea mici. Daca mergem la alea un pic mai de peste 13 de ani e naspa situatia. Tare. Nu am vazut atatea fite si figuri in niste cururi celuloase ca la Bacau nicaieri. Am locuit in mai multe orase. La Iasi, la Piatra, Buhusi, Bucuresti.. Dar femei mai cu fite ca la Bacau nu ai sa vezi.
Vezi o femeie draguta (nicidecum o Bunoaca.. arata bine dar NU bunoaca si credeti-ma ca stiu cum e o bunoaca) si nu ai cum sa vorbesti cu ea pentru ca nasul ei este undeva foarte sus desi daca o iei la bani marunti habar nu are de viata ei. Si vezi femei ok, nu proaste, arata ok si la masa cu niste super marlani. Niste absolut ghertoi. De aia .. cum sa zic.. ghertoi de aia care toata viata au fost in trening si le placi sa mearga in slapi daca s-ar putea si slinosi si nespalati pe cap... Ultimile rebuturi. Nu nu am descoperit acum combinatia dintre fete dragute si ghertoi dar parca la Bacau e prea stridenta si des intalnita combinatia asta. E prea la orice masa. Asa mi se face greata ca incerc sa VORBESC cu cate una. Dar sa vb la omu NORMAl de oameni la dracu cum vorbesc cu sute de oameni si sa vezi ce figuri au in cap ce avioane prind ca imi vine la un moment dat sa le spun in fata "mai muiere da de unde dracu ai tupeu sa fii asa cu fite? ce dracu ai tu asa special sau ce ai facut in viata sa ai tupeul asta? Ca toata viata ai petrecut-o in bacau, ai terminat un economic sau maximum un vranceanu, ai facut facultatea pe genunchi la Bacau si ai mers de 2 ori max la Bucuresti in viata daca vezi metroul te sperii!! Ai parintii in Italia de cele mai multe ori si esti super superficiala de unde DRACU au astea tupeul asta jegos. Bai da TOATE frate.
Incredibil ma ia cu nervii imi vine sa le injur cand vad fite de astea FARA BAZA CONCRETA din secunda 2. Bai frate am vazut femei cu fite in viata la care si eu ziceam "frate e normal asta sa aibe fite ca uite... a, b si c".. da astea? bai frate nu inteleg ce e cu Bacaul asta!!!! WTF! si nici femei foarte frumoase ca la Suceava sau Iasi nu sunt.. ma rog. m-am descarcat si-s prea nervos ca sa mai corectez textul!

completare: Uitasem sa spun ca daca gasesc una normala in zona este sigur MAritata sau luata.. pe principiul "alea normale/bune sunt luate":)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...