IN LOC DE CAFEA

Toata lumea care ma cunoaste stie ca eu nu beau cafea si nu fumez. Nu simt nevoia de cafea si nici nu ma simt ok.. la stomac daca o consum. Ma rog nici gustul nu e ok pt mine (desi imi place mirosul de cafea prospat prajita pe plita bunicii sau macinata de bunicu dimineata). Am gasit totusi o reteta simpla tare de a face ceva in loc de cafea de dimineata. Ciocolata calda. Mai exact 300 ml de lapte si 3-4 patratele de 10 gr fiecare de ciocolata. Folosesc ciolcolata din imagina cu o cantitate mare de cacao. Nu e o ciocolata ieftinica de menaj este o ciocolata de menaj foarte buna, spre marea mea mirare. Am gasit-o la Lidl. Stiu ca am vb cu cineva care foloseste Milka. Acum sincer milka e mai ieftina decat ciocolata asta de menaj si nu e la fel de ok asta, chiar foarte buna pentru ciocolata calda. Nu am uzitat-o la altele dar urmeaza sa fac niste cupcakes invelite in cioco dar trebuie sa iau tava de cupcakes soon. RECOMAND o cioco buna.
Am folosit una dintre canile mele preferate. Imi place mult cana asta pentru ca are un defect care face tot farmecul! Are acea dunga albastra si am crezut ca e intentionat facuta dar NU, cica e defect.. trebuia schimbata ca restul canilor nu erau asa dar mie asa de tare imi place dunga aia.. ca si cum a curs ce beau pe langa.. nush sa spun exact dar tare imi place DEFECTUL asta si o face sa fie printre preferatele mele.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...