Inca o varianta BUNA


M-am interesat si se pare ca va iesi un album reggae tribut pentru maestrul Prince. Abia astept sa-l devorez mai ales daca asa vor suna piesele.... Asta e un remix dar am pus deunazi varianta din concert a lui Ali Cambell (fost solist la UB40 ca sa va dati seama de unde recunoasteti vocea).
si acum sa explic de ce insist atat de mult cu piesa asta, pai simplu: ma inspira si imi da o stare superba. De unde originala de la Prince este culmea tristetii aceasta este de-o buna dispozitie si te face sa dansezi. Ce face raggaeul din oameni:)). Pai eu o ascult ca un copil cu sindromul de abandon in casa: dau din cap din maini din orice si nu ma pot opri. Cum o aud instant iau ghitara si vreau si eu sa zdranganesc, sa jam-uiesc acolo cu ei. Cred ca asta este fericirea, sa faci ce iti place dar mai ales sa vezi cum fericesti pe altii. Poate ca asta este ceea ce un actor sau solist sau pictor sau orice din domeniile astea vrea sa vada.. sa vada ca a fericit ca a reusit sa vibreze ceva in omul pe care il atinge cu opera sa. Indiferent cum este acea opera. Cred ca de asta este atat de adictive scena. Am avut colegi care jucau sau cantau pentru ei. Pentru placerea lor de a juca. La mine e clar era o placere de a juca Dar cred ca mai mult era o satisfactie o fericire de a vedea o reactie acolo undeva. De asta ma chinuie talentul la cantat si de asta imi place ,cred, sa cant... ca vad la petreceri lumea ca se distreaza si danseaza. Ce poate fi mai fain decat sa reusesti sa fericesti pentru cateva minute niste oameni?:)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...