LA MULTI ANI STEFUN

In februarie 2013 SteFun Online a implinit 5 anisori. E bine, creste incet dar sigur. Spun sigur pentru ca, desi l-am mai neglijat in ultimul timp, nu l-am uitat. Am scris cand aveam ceva interesant de scris sau de spus.
A fost un an 2012 Super interesant si e prima data cand vreau sa fac o mica recapitulare.
La inceputul anului 2012 am dat concurs si m-am angajat la teatru la Piatra Neamt. Am jucat acolo in 3 piese. Am jucat in 2 festivaluri cu Teatrul si am locuit in Piatra Neamt. Am plecat apoi pe croaziera si am cantat in ruseste. Am fost in marea vacanta de 2 saptamanai in Grecia si 2 la mare. Am facut un curs de formator si sunt formator atestat. Am dat demisia de la Piatra Neamt. Am fost la targul de nunti am facut spectacole de stand up si Christmas Show. Acum am terminat studioul si lucrez la niste piese pe care sper sa le termin cand imi revin cu astmul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...