Cine sunt oamenii astia?:)))

Acum un an sau mai putin am fost cu o tipa. Long story short dupa 2 luni s-a terminat ea s-a mutat la Bucuresti eu la Buhusi game over. Mai vb foarte rar pt ca nu s-a terminat frumos. Oricum acum o luna i-am dat sms nu mai stiu de ce dar ea m-a sunat si am vb vreo ora despre de toate. Ca doi amici NORMALI despre noul ei iubit care e gelos si cum face naveta la Bacau si ca ea prefera maxi taxi eu trenul.. nimicuri ca intre amici care nu si-au vb de mult.
Azi ma mannca in fund si nu imi aminteam ce zodie e femeia.. sa ii spunem nume conspirativ Kiki.. Nu stiam ce zodie este bruneta kiki.. si dau sms "fata ce zodie esti ca am uitat".. raspunsul a fost sex "cine esti?".. zic "iar ai sters numarul de tel.. c;mon! Stefan sunt"... ea zice "ce mai vrei expratule etc.. ti-am zis sa nu ma mai cauti niciodata etc".. zic "stai calma ce te-a apucat.. ai zis sa nu te caut niciodata seara ca e gelos iubitul tau".. au urmat mari jigniri din partea ei.. iar eu am sters-o din tel si de pe viber ca sa ii dau block sa nu stau de vb cu nebunu ca destul de nebun is io..:))

SUPRIZA.. dupa 3 min suna tel cu numar privat.. era EL.. voce de dulau nervos de bacau.. Oai! daca o mai cauti sau suni pe Kiki te bat... ii explic ca momentul este "penibil" (axact asa am zis si radeam) si el se enerveaza.. ii simteam venele trosnind la tel si incepe cu amenintari ca ce imi face ca ma gaseste si etc.. M-am oferit galant , dupa ce i-am zis inca o data ca e penibil, sa ii dau adresa mea de la Buhusi pentru a ii facilita bataia pe care trebuia sa o primesc.. a refuzat ne-galant si a zis ca ma gaseste el cand ma astept mai putin si ma "arde".. am ras juma de ora dupa ce am inchis tel.. nu am ratat ocazia sa-i mai spun o data ca-i penibil:)))

de unde vin oamneii astia????


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...