Noua generatie!

Ma intreb din ce in ce mai des "de ce dracu as merge la teatru?". Asta pentru ca am nimerit la cateva porcarii de ma uitam cam des la ceas. Sincer ,mai nou, teatrul este cel mai mare dusman al teatrului. Nimeresti la cateva piese DOAMNE FERESTE! Niste scrematuri de para-arta = jenibil. Imi era jena ca invitasem un prieten la teatru si il tineam in scaun la asa ceva. Ma rog acum nu despre asta vroiam sa spun ci despre cine "vine" acum.

Adica de multe ori primesc intrebarea: "bai Stefan recunosti ca in ziua de azi nu mai avem actorii de aur de alta data?". Eu pot sa recunosc acum ca nu mai exista acea generatie de "aur". Exista alta generatie de "aur" care merita si asteapta sa fie descoperita. Din pacate noi vedem doar o bendeacizare a televiziunii si a teatrului. Si acceptam asta. DAR exista in teatrul romanesc niste tineri actori GENIALI si joaca de mori incet de bine!! Nici Dracu nu a auzit de ei pentru ca nu urla la TV si nu fac prostitutie. Noi (ca popor) credem ca nu mai avem actorii mari de altadata pentru ca noua la TV ni-l da numai pe Bendeac si pe inca vreo 2. Nu se cauta si acele MARI talente din teatre. Pai la Piatra, unde am jucat cu placere un an, sunt cativa actori de geniu dar care nu au sansa sa apara. La Bucuresti exista un baiat pe numele lui Lucian Ghimisi.


 Nici dracu nu a auzit de el, dar este un actor Superb cu un umor, o plasticitate si o verva rara. Pacat ca e aritmic total dar asta stim doar noi:)). In rest regret ca nu il vad si la TV sa vedeti cat este de bun. Am mai vazut o piesa "peripetiile lui Perishon" de Labische, sau cam asa ceva, si acolo exista un duo super intre Vlad Zamfirescu (pe care il stiti - din pacate- din telenovele - desi acum parca e usor afectat de celebritate l-as vrea mai aspru si mai clar - nota prea personala) si Ifrim , Gheorghe Ifrim (pe care, tot din pacate, il stiti doar de la cateva seriale cu mult grotesc romanesc). Dom'le am ras la piesa aia.. m-am cocosat! am ras la Ogasanu, la Ifrim, la toti! Mi-a placut! Este o piesa (unica) la care am fost de 4 ori cred si as mai merge o data! m-a facut sa ma simt bine. La fel si piesa Ritmuri unde l-am vazut pe Ghimisi. Piesa care merita MULT mai bine promovata. DAAAAR e greu sa promovezi ceva in Romania fara ghiorlanie. Si piesele astea sunt fara Ghiorlanie. Sunt Bune. regret ca nu mai stau in Bucuresti ca as merge (si va invit sa o faceti) la Boeing - Boeing unde apare amicul Ghimisi si piesa ARTA unde joaca maestrul Zamfirescu (el mai are cateva piese bune pe proiecte de astea independente merita urmarite).
Un alt actor tanar BUN este Vizante. Este din noua generatie si l-am vazut si la teatru unde era si este MARE (desi mic de statura) si l-am vazut si in film unde.. este film si (spre deosebire de Multi actori romani) joaca film nu teatru (ma rog e si meritu lu nea Nae ca are el ceva de-i face pe toti - mai putin pe Bendeac in ultima productie - sa joace bine).

Asadar cand va mai intrebati "unde sunt actorii nostri buni de altadata?" nu o mai faceti ca ii avem pe actorii buni de ACUM! Iubiti si aveti grija de ei ca sunt ultimii!:)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...