PUTEREA CETATEANULUI!

De putine ori in viata am simtit ca pot conta ca cetacean. Nu ca om, nu ca individ sau personalitate etc.. ci ca cetatean al unei urbe. S-a intamplat atunci cand am castigat concursul de steme si stema Buhusi-ului este cea facuta de mine. S-a mai intamplat sa m-am simt cetatean cand am participat la proiectul "Bucurestiul tau" sau cand am prins hotul. Nu mai spun alte momente ca se poate interpreta DAR astazi ma simt un cetatean implinit!

La ultima sedinta de Consiliu Local am depus o cerere pentru a putea si eu participa si pentru a aduce in discutie un proiect nou. Am ajuns la sedinta cu 10 mape cu propunerea mea de proiect. Propunerea era redactata pe 3 pagini cu schite si argumente pertinente. Pe scurt, propuneam deschiderea pe ambele sensuri de circulatie si largirea carosabilului pe portiunea centru (de la statuie) pe strada Mihai Viteazul pana la intersectia cu strada Scolii nr 4 - Eminescu, adica in spatele Casei de Cultura unde sa se faca un sens giratoriu. De ce toate astea? Ei bine am adus o serie de argumente pertinente de la traficul mare dimineata si la pranz cand mamicile duc si aduc scolarii la Scoala M. Eminescu si pana la Autobuzul care are statie in spatele Casei de Cultura si care trece prin dreptul Pietei Centrala si incurca puternic traficul. Nu mai pun la socoteala locatarii blocului 24 sau taxi-urile sau masinile de Marfa de la magazinele de jos etc. Toate aceste masini inconjurau orasul pentru cei 20 de m pe care trebuiau sa ii parcurga.

Toate aceste argumente si mai multe au fost prezentate elogvent la sedinta alaturi de mapele pe care le-am impartit consilierilor. Votul a fost unanim in favoarea propunerii de proiect si acum se demareaza un proiect pentru a se realiza partea de infrastructura care este destul de complexa si necesita proiecte, bani si alte aprobari. Asa ca ,deocamdata, s-a recurs la o schimbare provizorie pentru Riverani care au o exceptie de la obligativitatea respectarii semnului de Interzis pe acest tronson.

Ma simt cetatean, ma simt luat in seama ca locuitor al urbei si simt ca nu degeaba este democratie (atat cat este). Ma bucur ca oamenii sunt deschisi la minte si au inteles toate argumentele mele si au actionat in consecinta si indemn cetatenii oricarui oras sa apeleze la drepturile lor de cetateni si sa ACTIONEZE daca ceva ii "doare" sau au o idee buna pentru urbea in care vietuiesc.
Am atasat si poza cu schimbarea care a avut loc astazi!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...