Arestari si Mafioti in fotbal

Astazi a fost ultimul termen in dosarul transferurilor. Eu am studiat mai multe despre acest dosar si era Normal ca oamenii sa primeasca ani  de puscarie si sa dea bani inapoi la stat. Era Normal. Doar ca normalitatea devine surpriza in Romania. Adica te miri.. te miri in ziua de azi ca se intampla ceva NORMAL in Romania. Pai aia au furat Milioane de dolari,  de ce sa nu faca parnaie? Da! E ciudat ca nu fac parnaie si cei care fac stadioane cu de 3 ori mai multi bani fata de acelasi stadion in Germania... Dar eu ma multumesc si cu aceste arestari.
Problema e alta.. problema este ca romanul e milos. Romanul nostru se plange ca nu este justitie in tara, ca de ce nu este dreptate, ca de ce sunt atatia hoti in libertate DAR ne este MILA cand ii vedem la parnaie.. dar de ce sa imi fie mila? "da saracii au familie.." pai familia aia sta intr-o casa luata cu bani furati... Sotiile au pe ele bijuterii furate.. copiii merg la scoli particulare pe bani FURATI! Amantele lui Borcea erau acolo Si pe banii ciorditi!.. De ce sa imi fie mila? ca ce? Am observat ca si cei din presa se tanguiesc si le pare rau? De ce? E normal dragii mei..
Ai furat?,.. atunci trebuie sa platesti... MERITI toate astea si mai mult... Don't do the crime if u can't do the time , zice o vorba Adevarata englezeasca.
Ca sa ne facem o idee mai ampla si clara depsre CINE sunt acesti oameni, va recomand un clip despre cum si cine se credea Giovani Becali!!!! Acest autointitulat Mafiot si Nas.. El nu vorbeste cu oricine.. DAr surpriza.. acum o sa fie nevoit sa vorbeasca 3 ani numai cu puscariasi... GRETOS!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...