Mă duc la Maia!

Încă un articol interzis minorilor.
Pe Maia am întâlnit-o prin 2010. Ea era fată ce termina liceul, eu eram actor fără serviciu și visător. Eram tupeist pentru că nu știam că fostu ei era foarte agresiv și ea nu putea ieși cu nimeni în oraș. Asta e frumusețea Bucureștiului, că nu știi peste cine dai. Am văzut-o la terasă. Mai era cu o prietenă comună și am mers și eu la masă. Frumoasă. Păr lung, Solo de multă vreme. Am luat telefonul ei de pe masă și mi-am dat un bip. Câteva zile mai târziu ne-am văzut. Apoi ne-am văzut tot mai regulat... La propriu. Ea locuia la casă. O casă mai mare și undeva în spate era casa bunicilor. Bunica ei era femeie cu batic la 78 de ani, Cu frică de Dumnezeu și care tăcea cu aceeași viteză cu care tăcea și Maia când am cunoscut-o la terasă. Schema era simplă, Maia mă suna când era solo acasă, adică era doar bunica-sa în casa din spate. Eu mă duceam la ea câteva ore și plecam înainte să ajungă ai ei acasă.
Într-o zi, pe la 11, primesc sms de la Maia să merg la ea că e solo. Intru pe poartă și văd la geamul din spatele casei figura bunicii. O salut și intru în casă. Maia închide ușa cu cheia să fie sigură. Mergem la etaj și o iau pe Maia de pe hol. Sărutări, pipăituri, am dezbrăcat-o foarte repede ,ai ales că era o oglindă mare pe hol și îmi plăcea asta. Amândoi goi, îmbrățișați, spargem ușa de la camera ei și o trântesc pe pat. Eram transpirați amândoi și în mare chef. Când totul era perfect și mergea totul super... simt că ceva mă stropește pe statele transpirat... simt o apă rece... o ceva... care mă stropește pe spate și mă trezește... un al doilea val de apă mă stropește pe mine pe umăr și pe ea pe față și auzim ”Doamne Miluiește! Și sfințește Doamne această casă!”
Vai mamă! Preotul cu sfințitul!. Tragem pe de rost un blug și un tricou, eu închid ușa dar preotul nu a mai urcat. Cred ca a dat cu aghiazmă, ne-a văzut și a plecat. Dacă nu ne vedea probabil mergea mai departe la celelalte cameră pentru că noi eram la prima cameră. Coboară Maia și revine nervoasă. Mi-a spus că i-a dat un șlap în cap lu bunica-sa că l-a băgat pe preot pe ușa din spate.
Am stat și ne-am revenit 30 de minute și ne gândeam dacă vom arde în flăcările iadului. Apoi ne-am uitat la ceas și am realizat că mai avem o oră până ajung ai ei... așa ne-am cerut iertare și am luat-o de la capăt, după ce Maia a închis și ușa din spatele casei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

GHICITORI NEVINOVATE DIN FOLCLORUL ROMANESC

Apel către noile lichele

...